Yeah, we zijn ingecheckt! - Reisverslagen van Familie Min - WaarBenJij.nu Yeah, we zijn ingecheckt! - Reisverslagen van Familie Min - WaarBenJij.nu

Yeah, we zijn ingecheckt!

Nog één nachtje slapen en dan is het zover en vliegen we naar het Griekse eiland Lefkas!
Onze vakantie is afgelopen zaterdag begonnen, dus we hadden nog drie dagen voordat we morgen vertrekken. Heerlijk om zo relaxed op vakantie te gaan! Gisteren werd het nog even spannend, Britt werd spugend wakker om half 8 en heeft de hele dag onder een dekentje op de bank gelegen met een emmer naast zich. Nu maar hopen dat dit virus niet op ons overslaat, is niet handig op een reisdag!
Gelukkig knapte ze tegen de avond weer wat op en hebben we vandaag samen de laatste boodschappen gedaan en de lijstjes afgewerkt. Elbert heeft vanochtend vroeg nog een vriend uitgezwaaid die op fietsvakantie gaat en is daarna nog even op z'n werk geweest voor een overdracht. Verder heeft hij zich bezig gehouden met de tuin en hebben Britt en ik de koffers reisklaar gemaakt.
Vanavond online ingecheckt (nadat er eerst twee keer een verkeerde naam op de tickets stond), dus we kunnen! Nu maar hopen dat het de komende weken nog even rustig blijft in Griekenland na het referendum van gisteren en de Eurotop van morgen, maar we hebben in ieder geval genoeg geld mee... Wij gaan gewoon een heerlijke, welverdiende vakantie vieren!!