Relaxen aan het zwembad - Reisverslag uit Nidri, Griekenland van Familie Min - WaarBenJij.nu Relaxen aan het zwembad - Reisverslag uit Nidri, Griekenland van Familie Min - WaarBenJij.nu

Relaxen aan het zwembad

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Familie

11 Juli 2015 | Griekenland, Nidri

Voor vandaag hadden we geen plannen, zo hoort het toch als je op vakantie bent?
We hebben uitgeslapen tot een uur of half 10, daarna heerlijk ontbeten en weer drie bedjes bij het zwembad geconfisqueerd. Elbert heeft 's ochtends boodschappen gedaan, want na alle lunches en diners buiten de deur wordt het toch wel 'ns tijd om de keuken in ons appartement te gaan gebruiken.
Vandaag hebben we redelijk veel onder de parasol gezeten om onze rode plekken een beetje tot bedaren te brengen. Elbert heeft ondanks de homeopatische pilletjes toch weer last gekregen van zonne-allergie, dus die doet helemaal lekker rustig aan met de zon.
Tussen de middag hebben we geluncht op het enorme terras dat bij ons appartement hoort, Elbert had stokbrood en spinaziebrood meegenomen bij het plaatselijke bakkertje en ook een heerlijke sappige watermeloen. Na de lunch heb ik even een was gedaan en zijn we weer bij het zwembad gaan liggen tot een uur of half 6. Daarna weer lekker gerelaxed op de kamer met de Tour de France, een boekje en het nieuws, waarna Elbert heerlijke pesto pasta heeft gemaakt, dat we ook weer op ons terras hebben opgegeten.
Rond een uur of half 9 hebben we bij de bar een bakkie en een borrel gedronken en om 11 uur zijn we weer naar boven gegaan. Heerlijk, zo'n dag waarop je nergens over na hoeft te denken, alleen maar of je nu of straks gaat zwemmen en of je op je buik of op je rug op je bedje gaat liggen... Morgen lekker weer zo'n dag!!