Wederom een zwembad-dagje! - Reisverslag uit Nidri, Griekenland van Familie Min - WaarBenJij.nu Wederom een zwembad-dagje! - Reisverslag uit Nidri, Griekenland van Familie Min - WaarBenJij.nu

Wederom een zwembad-dagje!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Familie

14 Juli 2015 | Griekenland, Nidri

Na de slopende dag van gisteren ;-) hebben we het vandaag weer lekker rustig aan gedaan. Eerst lekker uitgeslapen, rond een uur of 10 zaten we aan het ontbijt bij het zwembad. Elbert heeft best wel wat last van zonne-allergie, dus wilde vandaag niet zoveel in de zon. Britt en ik zijn bij het zwembad gaan liggen, terwijl Elbert wat boodschappen voor de lunch en het avondeten ging doen. Tussen de middag hebben we op het terras van het appartement gegeten, waarna Elbert voor de tv dook voor de eerste bergetappe van de Tour en Britt en ik tot een uur of 6 aan het zwembad hebben gelegen.
’s Avonds wederom heerlijk gegeten op het terras van het appartement, deze keer rijst met groente en gehaktballetjes in tomatensaus. Ook dit was weer heerlijk, we hebben hier echt nog niets gegeten of gedronken dat niet lekker is!
We hebben nog even een bakkie gedaan bij het zwembad en hebben nog wat tips gekregen van Christos voor morgen, nu zitten en liggen we nog wat te lezen en te schrijven en gaan zo de luiken weer dicht. Welterusten!