Gewoon een lekker rommeldagje - Reisverslag uit Lesa, Italië van Familie Min - WaarBenJij.nu Gewoon een lekker rommeldagje - Reisverslag uit Lesa, Italië van Familie Min - WaarBenJij.nu

Gewoon een lekker rommeldagje

Blijf op de hoogte en volg Familie

03 Augustus 2016 | Italië, Lesa

Elbert en ik hebben allebei een beetje last van ons maag gehad afgelopen nacht. Niet ziek, maar een hoop gerommel, waardoor we allebei rond een uur of 3 even wakker waren. Verder wel lekker geslapen, we zijn rond een uur of 9 uit bed gegaan, Elbert heeft broodjes gehaald en om 10 uur hebben we Britt wakker gemaakt en ontbeten. Daarna zijn Britt en ik naar het strand gegaan, waar we lekker in het zonnetje hebben gelegen en op ons luchtbed hebben gedobberd. Rond een uur of half 2 zijn we terug gegaan naar de caravan voor een heerlijke fruitsalade, die Elbert had gemaakt en wat broodjes. Daarna gingen Britt en ik weer terug naar het strand, Elbert bleef een krantje lezen bij de caravan.
Rond half vier zijn Britt en ik weer terug gegaan, hebben ons gedoucht en kwamen erachter dat we toch wel een beetje verbrand waren. Na het douchen met z’n drieen de auto in, want we wilden boodschappen gaan doen in Arona, waar we op weg naar Milaan een grotere supermarkt hadden gezien. Uiteindelijk kwamen we bij een Conad uit, inderdaad wat groter dan de supermarkt in Lesa, alleen konden we hier niet alles vinden wat we nodig hadden. Dus toch nog even naar de supermarket in Lesa voor de ontbrekende dingetjes. Het is vocal lasting om Boursin te vinden, dit zijn we nog in geen enkele supermarkt tegengekomen.
Terug bij de caravan begonnen we aan de voorbereidingen voor de barbecue. Op aanraden van Resitha had ik een kant-en-klare barbecue van de AH meegenomen en dat ding werkte echt perfect. We hadden hamburgers, een heerlijk stukje kippenvlees en een worst, maar na de hamburger en kip hadden Britt en ik al genoeg. Verder nog een lekkere Italiaanse salade en stokbrood met brie en kruidenboter, was heerlijk!
‘s Avonds weer een potje gekaart, dit keer heeft Britt gewonnen. Rond een uur of elf gingen we naar bed, waar we allemaal weer als een blok in slaap vielen.