De laatste volle dag.... - Reisverslag uit Nidri, Griekenland van Familie Min - WaarBenJij.nu De laatste volle dag.... - Reisverslag uit Nidri, Griekenland van Familie Min - WaarBenJij.nu

De laatste volle dag....

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Familie

20 Juli 2015 | Griekenland, Nidri

Vannacht toch een beetje onrustig geslapen, waarschijnlijk toch door de airco. Heb in ieder geval voor het eerst onder een laken gelegen vannacht!
Tegen negenen werden Elbert en ik wakker, Elbert ging op het terras zitten en ik heb nog even liggen lezen in bed totdat Britt wakker werd om half 10. Daarna weer het dagelijkse insmeerritueel voordat we gingen ontbijten. Tijdens het ontbijt worden onze bedden meestal opgemaakt en de kamer schoongemaakt, toen we terug kwamen in onze kamer lag er een lief kadootje van de crew en een beker van het Iris Hotel, omdat ik vanochtend tijdens het ontbijt door had laten schemeren dat ik er heel graag eentje wilde hebben.... zo schattig!!
We hadden besloten om onze laatste volle vakantiedag lekker relaxed aan het zwembad door te brengen. Britt en ik dan, Elbert schoof tussen het boodschappen doen en de Tour kijken af en toe aan.
Rond vijven hebben we onze spullen gepakt en zijn we gaan douchen. Ondertussen dan toch de koffers maar tevoorschijn gehaald om alvast het een en ander in te pakken, want het is nu toch echt bijna voorbij... Als afsluiting hebben we gegeten bij de Italiaan, waar we deze vakantie al eerder heerlijk hebben gegeten, Britt had namelijk erg veel zin in carpaccio... Ze heeft deze vakantie eigenlijk best wel heel veel dingen gegeten die ze eigenlijk niet 'mag', maar d'r eczeem is als sneeuw voor de zon verdwenen... Heel bijzonder, maar ze heeft deze twee weken in ieder geval kunnen genieten van heel veel dingen die ze al heel lang niet heeft gegeten!
Daarna hebben we nog wat door het centrum van Nidri geslenterd en nog wat souvenirs gescoord en nu zitten we nog even wat te drinken en te kaarten bij het zwembad.
Morgen moeten we om 11.00 uur de kamer uit zijn en worden we om 14.00 uur opgepikt door de Sunweb bus. We krijgen badlakens van Effie en Christos en de sleutel van de doucheruimte, zodat we toch nog even aan het zwembad kunnen liggen. Zo goed geregeld hier, ik wil nog niet naar huis... :-(