We gaan! - Reisverslag uit Lesa, Italië van Familie Min - WaarBenJij.nu We gaan! - Reisverslag uit Lesa, Italië van Familie Min - WaarBenJij.nu

We gaan!

Blijf op de hoogte en volg Familie

30 Juli 2016 | Italië, Lesa

Gelukkig was Elbert vrijdag de hele dag vrij, overdag hebben Britt en ik de laatste spulletjes gekocht. ‘s Middags heb ik de koffers ingepakt en ‘s avonds lekker makkelijk lasagne van de slager gegeten.
Na het eten de laatste dingetjes gedaan, nog even bij de buren langs geweest, een kopje koffie gedronken en de koffers ingeladen.
Uiteindelijk, na 2 keer teruggereden te zijn aan het eind van de Kleibroek omdat Elbert niet zeker wist of de voordeur op slot zat, reden we om half 9 weg.
Elbert heeft het eerste stuk voor z'n rekening genomen, ik heb van kwart voor 11 tot kwart over 1 gereden. Rond half 4 hebben we de auto even op een parkeerplaats gezet en heeft Elbert een uurtje gedoezeld en hebben Britt en ik een ijsje gehaald en deze buiten op een bankje opgegeten. Rond kwart voor 5 zijn we weer gaan rijden, ik heb van 7 tot half 10 nog gereden. I.v.m. enorme drukte bij de Gottard-tunnel hebben we een alternatieve route gereden via de Simplon pas. Ongeveer 80 km omrijden, maar we hebben op een enkel stoplicht na geen enkel oponthoud gehad.
Britt heeft gedurende de reis af en toe een uurtje geslapen, maar ik heb meer gedoezeld dan geslapen. Alleen van 6 tot 7 heb ik een beetje geslapen, maar ik voelde me nog redelijk toen we om kwart voor 12 op de camping aankwamen. Ruim drie uur te vroeg, dus hebben we bij het restaurant op de camping eerst koffie gedronken en geluncht. Om half 2 zouden we boodschappen gaan doen, maar toch nog even gevraagd of de caravan misschien al klaar was en dat was gelukkig zo. Ik ben in de caravan de spullen gaan uitpakken en Elbert en Britt hebben boodschappen gedaan.
Aan het eind van de middag hebben we een uurtje aan het meer gelegen, heerlijk om maar 50 meter te hoeven lopen om op het strand te komen! ‘s Avonds soep met stokbrood gegeten en daarna heb ik even een uurtje op de bank geslapen. Daarna zijn Elbert en ik even aan de wandel gegaan door Solcio en hebben we bij de caravan nog even wat gedronken. Hoewel we ons goed ingesmeerd hebben met muggenspray zijn Britt en ik toch een paar keer gestoken.
Rond half 11 gingen we naar bed, om 11 uur ging het lucht letterlijk en figuurlijk uit en zijn we in slaap gestort.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Lesa

Lago Maggiore, here we come!

Living the Italian life!

Recente Reisverslagen:

13 Augustus 2016

De terugreis

12 Augustus 2016

De laatste dag....

11 Augustus 2016

Een bezoekje aan de Borromeïsche eilanden

10 Augustus 2016

Dagje bijna niks

09 Augustus 2016

Arona en camping
Familie

Wij zijn Elbert, Linda en Britt Min

Actief sinds 06 Juli 2015
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 4852

Voorgaande reizen:

29 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

Lago Maggiore, here we come!

07 Juli 2015 - 21 Juli 2015

Yeah, we zijn ingecheckt!

Landen bezocht: