De laatste dag.... - Reisverslag uit Lesa, Italië van Familie Min - WaarBenJij.nu De laatste dag.... - Reisverslag uit Lesa, Italië van Familie Min - WaarBenJij.nu

De laatste dag....

Blijf op de hoogte en volg Familie

12 Augustus 2016 | Italië, Lesa

Tja, daar is-ie dan, de laatste dag.... Eindelijk werden we 's ochtends eens niet wakker door een jankend overbuurkind, heerlijk! Rond een uur of 9 waren we er uit, lekker ontbeten en na het ontbijt lagen we rond half 11 weer aan het meer. Het was wat frisser dan de afgelopen dagen, het is afgelopen nacht afgekoeld tot een graad of 14. Ben zo blij dat we de slaapzak hebben meegenomen!
Rond de middag was het gewoon weer heerlijk warm, dus hebben we tot een uur of 2 genoten van de zon en het water. Toen lekker geluncht bij de caravan en om een uur of 3 waren we weer terug aan het water voor onze laatste zonuurtjes. Tot een uur of half vijf van het zonnetje genoten, daarna gedoucht en tegen half 6 vertrokken we naar Stresa voor ons laatste Italiaanse avondmaal. Eerst lekker door de straatjes geslenterd, maar we hadden best wel trek, dus voor vakantiebegrippen zaten we om kwart over 6 redelijk vroeg te eten op het de Piazza in Stresa. Heerlijk gegeten en na het eten hebben we de laatste souvenirs gescoord. Daarna nog even door het park langs het water gewandeld om wat foto's te maken van de protserige hotels die daar staan. Om een uur of half 10 waren we weer terug bij de caravan, waar we gelukkig nog tijd hadden om te kaarten. Tegen elven ging het licht uit voor onze laatste nacht in een te klein bed... we gaan er van genieten!