Camping en Mergozza - Reisverslag uit Lesa, Italië van Familie Min - WaarBenJij.nu Camping en Mergozza - Reisverslag uit Lesa, Italië van Familie Min - WaarBenJij.nu

Camping en Mergozza

Blijf op de hoogte en volg Familie

05 Augustus 2016 | Italië, Lesa

Het heeft de hele nacht geregend en als ik rond 9 uur wakker word, regent het nog. We zijn lekker in bed blijven liggen, rond kwart over 10 kwamen we er uit. Binnen ontbeten, want het was best een beetje fris buiten. Omdat het bewolkt bleef en af en toe behoorlijk regende, hebben we er een hangdag van gemaakt. Begin van de middag werd het droog en af en toe kwam de zon tevoorschijn. Na wat gelummel in en om de caravan zijn we om 17.00 uur in de auto gestapt om in Mergozzo te gaan eten.
We kwamen in de Italiaanse spits terecht, dus we waren pas ruim na zessen in Mergozzo. Britt wilde graag eten op een terras aan het water, dus daar meteen maar even gereserveerd. Daarna Mergozzo in gewandeld, was niet zo heel bijzonder, alleen de plek aan het meer is echt heel mooi. We kwamen onderweg nog een pizzeria tegen waar we eigenlijk liever wilden eten. Elbert is heel netjes terug gegaan naar het restaurant om onze reservering te annuleren. Toen we de kaart kregen op het terras van de pizzeria, begrepen we er geen barst van en ook zaten we helemaal niet lekker, dus toen zijn we uiteindelijk toch weer terecht gekomen op het terras aan het water waar onze annulering gelukkig nog niet doorgevoerd was. Heerlijk gegeten, alleen mijn gnocchi vond ik niet zo, maar het plekje was geweldig en ook de bediening, die alleen maar Italiaans sprak, was super. Rond negen uur zijn we weer terug gereden, zonder file deze keer, waarna we op het terras van onze caravan nog een potje gekaart hebben