Pool day! - Reisverslag uit Nidri, Griekenland van Familie Min - WaarBenJij.nu Pool day! - Reisverslag uit Nidri, Griekenland van Familie Min - WaarBenJij.nu

Pool day!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Familie

09 Juli 2015 | Griekenland, Nidri

Vandaag wilden we er een rustig dagje van maken. We zaten rond half 10 aan het ontbijt, deze keer kregen we er een schaaltje heerlijke Griekse yoghurt met fruit bij. Voor Britt ook wat extra jam en chocoladepasta omdat ze geen kaas en vleeswaren mag, dus we hebben weer heerlijk zitten smullen.
Na het tandenpoetsen hebben we een bedje bij het zwembad opgezocht, waar we eigenlijk de rest van de dag niet meer af gekomen zijn… Parasol op, parasol af, even zwemmen, wat zonnen, lekker lunchen met verse tzatziki, een salade en patatjes, even zwemmen, zonnen, parasolletje op, dat was het eigenlijk zo’n beetje.
Aan het einde van de middag hebben we lekker gedoucht en ging Elbert de Tour kijken, terwijl Britt en ik languit op bed hebben liggen lezen (en okee, ook wat geslapen). Vóór het eten ben ik nog even met Britt en de camera op pad geweest om wat foto’s te maken. Er is een stukje weg langs de haven tussen het appartementencomplex en de boulevard wat eigenlijk een stukje niemandsland is. Veel groen langs de weg, vieze bermen, en in dit geval ook drie auto’s met daar omheen een stuk of 15 zigeuners. Daar liepen we dan met z’n tweeen, ik met een dure camera om m’n nek, Britt met een iPhone in d’r hand. Op de heenweg stond er een politiebus bij de auto’s, maar op de terugweg was die verdwenen en vonden we het allebei toch wel een beetje spannend. Maar bij het passeren van de groep werd er vriendelijk naar ons gezwaaid en gedag gezegd, wat heb je toch snel een vooroordeel…
We hebben bij het zwembad gegeten en nog wat gedronken, tegen half 11 zijn we terug gegaan naar het appartement en rond twaalven ging het licht uit.